پارچه ژاکارد مشکي مجلسي و 7 مدل لباس شيک + عکس
نوشته شده توسط : afra

 

پارچه ژاکارد مشکي مجلسي و 7 مدل لباس شيک + عکس

 

استايل زيبا يکي از عواملي است که در روابط اجتماعي ما تاثير زيادي دارد. به عبارتي مي توان گفت خوش پوش بودن و آراستگي هر فرد نشانه شخصيت او است. از اين رو همه خانم ها وقت زيادي را صرف پيدا کردن يک لباس زيبا مي کنند. براي داشتن يک استايل شيک مدل لباس اهميت زيادي دارد. اما همانطور که مي دانيد علاوه بر مدل لباس، جنس پارچه اي که براي دوخت آن انتخاب شده است نيز تاثير زيادي در زيبايي آن دارد. پارچه هاي لوکس و گران قيمت زيادي وجود دارد که مي توانيد از آن ها براي ساخت يک استايل فاخر بهره ببريد. اما اگر به دنبال يک پارچه باکيفيت و همه پسند هستيد، بهتر است پارچه ژاکارد را انتخاب کنيد. پارچه ژاکارد انواع متفاوتي دارد. اما يکي از پرفروش ترين انواع آن پارچه ژاکارد مشکي مجلسي است.

 

شيک ترين مدل هاي لباس با پارچه ژاکارد مشکي مجلسي

همانطور که مي دانيد يکي از محبوب ترين رنگ ها براي خانم ها رنگ مشکي است. راحت ست شدن اين رنگ يکي از دلايل محبوبيت آن است. از طرفي رنگ مشکي مي تواند شما را لاغرتر و خوش فرم تر نشان دهد. به طور کلي فروشندگان پارچه معتقد هستند که پارچه هايي که رنگ مشکي دارند، زودتر به فروش مي رسند و مخاطب بيشتري دارند. در بين انواع مختلف پارچه ژاکارد نيز پارچه ژاکارد مشکي مجلسي طرفدار بسيار زيادي دارد. اين پارچه براي دوخت انواع لباس ها استفاده مي شود. در ادامه زيباترين و شيک ترين مدل لباس هاي مجلسي که مي توانيد با اين پارچه بدوزيد را بررسي خواهيم کرد.

 

دامن هاي چند طبقه با پارچه ژاکارد مشکي مجلسي

براي داشتن يک استايل زيبا بايد به تمام عناصر آن استايل توجه ويژه اي داشته باشيد. براي مثال يکي از عناصر اصلي در زيباتر به نظر رسيدن استايل هاي مجلسي، دامن است. مدل دامن هاي زيادي وجود دارد که مي توانيد بسته به سليقه خود از آن ها بهره ببريد. اما يکي از دامن هاي پرطرفدار در استايل هاي مجلسي، دامن هاي چند طبقه هستند. دامن هاي چند طبقه در پيراهن هاي کوتاه، پيراهن هاي بلند و کت و دامن ها به فراواني استفاده مي شوند. زيبايي منحصر به فرد اين دامن ها مي تواند استايل شما را به طور کلي متفاوت کند. اگر قصد داريد از دامن هاي چند لايه در استايل خود استفاده کنيد، بهتر است ساير بخش هادا و آيتم هاي آن را ساده و کژوال در نظر بگيريد. قرار گرفتن دو آيتم شلوغ و پرکار باعث مي شود استايل شما بهم ريخته به نظر برسد.

دامن-هاي-چند-طبقه-با-پارچه-ژاکارد-مشکي-مجلسي

براي دوخت دامن هاي چند طبقه به پارچه اي احتياج داريد که خوش دوخت باشد و اجازه دوخت اين مدل دامن را به شما بدهد. پارچه ژاکارد مشکي مجلسي يکي از پارچه هايي است که دوخت بسيار آساني دارد و اجازه اجراي مدل هاي مختلف را به شما مي دهد. از اين رو بهتر است از اين پارچه براي دوخت دامن هاي چند طبقه استفاده کرده و از زيبايي آن در استايل خود لذت ببريد.

پيراهن هاي بلند و مجلسي با پارچه ژاکارد

اگر از از فروشندگان لباس بخواهيد يکي از پرفروش ترين آيتم هاي موجود در مزون هاي لباس را به شما معرفي کنند، بي شک از پيراهن بلند اسم خواهند برد. پيراهن هاي بلند به دليل ظاهر منحصر به فرد و خاصي که دارند در بين خانم ها از جايگاه ويژه اي را برخوردار هستند. براي دوخت اين مدل از پيراهن ها مي توانيد بسته به سليقه خود از طراح ها و مدل هاي مختلف استفاده کنيد. اگر به دنبال يک پيراهن بلند مجلسي و همه پسند هستيد، بهتر است از دامن هاي کلوش يا پيله دار بهره ببريد. يکي از چيزهايي که مي تواند استايل شما را زيباتر کند، انتخاب مدل آستين ها است. براي ايجاد هارموني در پيراهن خود مي توانيد از مدل کلوش و يا پيله دار در آستين هاي خود بهره ببريد.

پيراهن-هاي-بلند-و-مجلسي-با-پارچه-ژاکارد

اگر به دنبال يک استايل مجلسي و لوکس هستيد بهتر است براي دوخت اين پيراهن هاي بلند از پارچه هاي مجلسي و باکيفيت استفاده کنيد. پارچه هايي که کيفيت بالايي دارند و از مواد مرغوب تهيه شده شدند مي توانند يک استايل گران قيمت و جذاب را براي شما فراهم کنند. يکي از پارچه هايي که ظاهر خاص و لوکسي دارد پارچه ژاکارد مشکي مجلسي است. اين پارچه ايستايي لازم براي دوخت دامن هاي کلوش را نيز دارد. از اين رو مي تواند به بهترين فرم دامن شما را نشان دهد. از طرفي چروک پذيري اين پارچه بسيار ناچيز است. به همين دليل مي تواند يک گزينه بي نظير براي دوخت پيراهن بلند مجلسي شما باشد.

خريد پارچه ژاکارد مشکي مجلسي

پيراهن هاي عروسکي و دخترانه

مدل هاي عروسکي و فانتزي در بين دختران و خانم هاي جوان طرفدار زيادي دارد. ظاهر خاص و بامزه اين پيراهن ها مي تواند سن شما را کمتر نشان دهد. از اين پيراهن ها مي توانيد براي تولدها و مراسم هاي خودماني استفاده کنيد. پيراهن هاي فانتزي و دخترانه معمولا به شکل کوتاه و تا بالاي زانو طراحي مي شوند. يکي از چيزهايي که مي تواند ظاهر لباس شما عروسکي و دوست داشتني کند، دامن هاي پفکي است. دامن پفکي در لباس هاي کوتاه و مجلسي به فراواني استفاده مي شود. يکي از آيتم هاي مورد علاقه برندها و مزون هاي لباس براي توليد پيراهن هاي کوتاه، دامن هاي پفکي هستند.پارچه لینن نچرال مشکی

پيراهن-هاي-عروسکي-و-دخترانه

همان طور که مي دانيد براي دوخت مدل هاي پفدار به پارچه هايي نياز داريم که ايستايي بالايي دارند. پارچه هاي ريزش دار بر روي تن شما مي خوابند و نمي توانند ظاهر پفکي را براي لباس شما فراهم کنند. از اين رو بهتر است در انتخاب پارچه براي اين مدل دامن به سراغ پارچه هايي برويد که در عين حال که زيبا و مجلسي هستند، ايستايي بالايي نيز دارند. پارچه ژاکارد مشکي مجلسي يکي از پرفروش ترين پارچه هاي موجود در بازار است. اين پارچه به دليل کيفيت بالا، ايستايي مناسب، ظاهر شيک و زيبا مي تواند بهترين انتخاب براي دوخت پيراهن هاي عروسکي و فانتزي شما باشد. توجه داشته باشيد که پارچه ژاکارد مشکي مجلسي نياز به شستشوي زيادي ندارد. از اين رو تا زماني که پارچه شما لکه نشده است بهتر است آن را با يک پارچه سفيد و نم دار، تميز کنيد.

مدل هاي پيله دار با پارچه ژاکارد مشکي مجلسي

يکي از آيتم هاي ترند و پرطرفدار که اين روزها در لباس هاي مجلسي مي توانيد به فراواني پيدا کنيد، پيله است. پيله مي تواند ظاهر ساده و يکنواخت پيراهن شما را تغيير دهد و آن را به يک پيراهن زيبا که برازنده يک خانم خوش سليقه است تبديل کند. انتخاب تعداد پيله و نوع آن به سليقه شخص شما بستگي دارد. حتي اينکه از اين پيله ها قصد داريد در کدام قسمت از لباستان استفاده کنيد نيز کاملا سليقه اي است و دست شما در انتخاب آن باز است. از پيله بيشتر در قسمت يقه، دامن و سر شانه ها استفاده مي شود.

مدل-هاي-پيله-دار-با-پارچه-ژاکارد-مشکي-مجلسي

براي دوخت پيله بهتر است به سراغ پارچه هايي برويد که آهار بالايي دارند. پارچه هاي آهار دارد ظاهر پيله شما را مشخص تر و زيباتر جلوه مي دهند. دقت داشته باشيد که بهتر است براي دوخت پيله از يک پارچه تک رنگ استفاده کنيد. پارچه هايي که در آن ها از چند رنگ استفاده شده است ظاهر شلوغي دارند. به همين دليل نمي توانند شکل پيله هاي لباس شما را به خوبي نشان دهند. اگر قصد داريد پيله هاي لباس شما شکل بهتر و زيباتري پيدا کنند بهتر است پارچه ژاکارد مشکي مجلسي را امتحان کنيد. اين پارچه مي تواند به بهترين شکل از فرم لباستان و پيله هاي آن محافظت کند و در بلند مدت دفرمه نمي شود.

کت و دامن زيبا و شيک با پارچه ژاکارد مجلسي مشکي

همه شما مي دانيد که انتخاب بسياري از خانم ها براي شرکت در مراسم هاي مهم کت و دامن است. برندها و طراحان لباس نيز از اين موضوع کاملا آگاهي دارند. به همين دليل در بين محصولات آن ها مي توانيد ست هاي کت و دامن زيادي پيدا کنيد. کت و دامن به دليل ظاهر سلطنتي و خاصي که دارد انتخاب بسياري از خانم هاي شيک پوش است. ست کردن کت و دامن کار بسيار راحتي است. براي تکميل استايل خود کافي است از يک ست کيف و کفش که با کت و دامن شما همخواني دارد استفاده کنيد.

کت-و-دامن-زيبا-و-شيک-با-پارچه-ژاکارد-مجلسي-مشکي

براي دوخت اين ست زيبا مي توانيد از مدل ها مختلفي استفاده کنيد. تنها کافي است از يک پارچه خوش دوخت و بادوام براي کت و دامن خود بهره ببريد. با اينکار شما صاحب يک ست زيبا با طول عمر بالا خواهيد شد. يکي از پارچه هايي که به فراواني براي توليد کت و دامن استفاده مي شود، پارچه ژاکارد مشکي مجلسي است. اين پارچه ظاهري فاخر و کيفيتي باور نکردني دارد. از طرفي پارچه ژاکارد مشکي مجلسي امکان دوخت مدل هاي مخلتف را به شما مي دهد. پس با انتخاب اين پارچه دست شما در طراحي اين ست زيبا باز است.

آستين هاي پفکي و شيک در پيراهن هاي مجلسي

پيراهن يکي از زيباترين و کاربردي ترين آيتم ها براي دختران خوش لباس است. اگر طرفدار استايل هاي فانتزي هستيد بهتر است براي طراحي مدل پيراهن خود نهايت خوش سليقگي را به خرج دهيد. يکي از مواردي که در زيباتر به نظر رسيدن پيراهن شما تاثير زيادي دارد آستين است. مدل آستين هاي زيادي وجود دارد که مي توانيد بسته به سليقه خود از آن ها استفاده کنيد. اگر به دنبال يک مدل آستين زيبا و متفاوت هستيد، بهتر است مدل آستين هاي پفکي را امتحان کنيد. آستين پفکي را مي توانيد بسته به سليقه خود به شکل کوتاه و يا بلند بدوزيد.

آستين-هاي-پفکي-و-شيک-در-پيراهن-هاي-مجلسي

اگر دوست داريد ظاهر آستين شما پفدار بايستد بهتر است از پارچه هايي استفاده کنيد که ايستايي بالايي دارند. پارچه هاي ريزش دار نيز براي دوخت آستين هاي پفکي استفاده مي شوند، اما نمي توانند ظاهر پفداري را براي شما فراهم کنند. براي دوخت يک اين مدل آستين پفدار شما به يک پارچه آهاردار و خوش دوخت نياز داريد. يکي از پارچه هاي مجلسي آهاردار که از کيفيت بالايي نيز برخوردار است پارچه ژاکارد مشکي مجلسي است. اين پارچه علاوه بر زيبايي و کيفيت بالا بسيار خوش دوخت است. از طرفي پارچه ژاکارد مشکي مجلسي چروک پذيري بسيار کمي داشته و بعد از دوخت نياز به اتوکشي زيادي ندارد. از اين رو بهتر است آستين هاي خود را زياد اتوکشي نکنيد. با اينکار پارچه ژاکارد مشکي مجلسي مي تواند در دراز مدت فرم و مدل پفدار خود را حفظ کند.

پيراهن هاي يقه رومي خاص و دوست داشتني

يقه نيز يکي ديگر از عناصري است که در زيبايي لباس شما تاثير زيادي دارد. استفاده از يک يقه زيبا و خاص مي تواند به خوبي توجه مخاطبتان را به استايل شما جلب کند. اگر از يقه هاي تکراري خسته شديد و به دنبال يک مدل يقه متفاوت هستيد، بهتر است يقه هاي رومي را امتحان کنيد. يقه رومي از ديرباز در بين خانم ها رواج داشته است. از اين مدل يقه در پيراهن هاي کوتاه، پيراهن هاي بلند و تاپ مي توانيد بهره ببريد. از چين هاي تزئيني و اکسسوري مي توانيد در کنار يقه خود استفاده کنيد و باعث جلوه بيشتر آن شويد.

پيراهن-هاي-يقه-رومي-خاص-و-دوست-داشتني

براي دوخت يقه هاي رومي بهتر است از پارچه هايي استفاده کنيد که استحکام زيادي دارند. پارچه هايي که ظريف هستند نمي توانند فرم يقه شما را به خوبي حفظ کنند. به همين دليل براي دوخت پيراهن هاي مجلسي با يقه هاي خاص از پارچه هاي استفاده مي شود که استحکام بالايي دارند و از آهار خوبي نيز برخوردار هستند. پارچه ژاکارد مشکي مجلسي در طرح هاي متنوعي توليد مي شود. طرح هاي برجسته و خاص اين پارچه مي تواند زيبايي استايل شما را چندين برابر کند.

منبع : استايل مهماني و مجلسي پارچه ژاکارد مشکي مجلسي و 7 مدل لباس شيک + عکس





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: